Nieuwsbrief Utrecht

De Nieuwsbrief Utrecht is de digitale nieuwsbrief van de gemeente Utrecht. In deze nieuwsbrief ontvangt u niet alleen nieuws over de stad, maar kunt u ook aangeven over welke wijken en/of subwijken u nieuws wilt ontvangen. Zo bent u altijd goed op de hoogte van de gebieden die u interesseren.

Inschrijven nieuwsbrief Utrecht

Welke wijk?

Wilt u weten waar de wijken en subwijken liggen? Of opzoeken in welke wijk u woont? Bekijk de indeling van de wijken.

Wijken aanpassen

Via de link onderaan de nieuwsbrief kunt u aanpassen van welke wijken u nieuws wilt ontvangen.

Toestemming

Door u aan te melden geeft u toestemming aan de gemeente Utrecht om uw e-mailadres te verwerken (gebruiken). Wij gebruiken dit alleen voor het toesturen en verbeteren van deze nieuwsbrief. We verzamenelen bijvoorbeeld informatie over het klikgedrag om te zien wat het meest gelezen wordt.

Uitschrijven

Wilt u de nieuwsbrief niet meer ontvangen? Dan kunt u zich op elk moment weer uitschrijven via de link onderaan de nieuwsbrief.

Hulp en contact

Maandag t/m vrijdag 9.00 – 17.00 uur