Aanmelden voor raadsinformatiebijeenkomst Vragen met een * zijn verplicht.Aanmelden raadsinformatiebijeenkomst Bij welke bijeenkomst wil je aanwezig zijn?* 18 februari 2025 om 19:30-20:30 Raadsvoorstel Vastleggen voorkeursmodel kop Amsterdamsestraatweg- oude Daalstraat. 04 Maart 2025 om 19:30-20:30 Beleidsnota Vastgoed 2025-2030 04 Maart 2025 om 20:45-21:45 Achterstallig Onderhoud Overvecht locatie ZIMICH Theater Stefanus 04 Maart 2025 om 19:30- 20:30 Kleine scholen en ontwikkeling van buurtscholen. 24 Maart 2025 om 19:30-20:30 Zorg voor ongedocumenteerde mensen. Voor- en achternaam* E-mailadres* Telefoonnummer* Spreek je namens een instelling of bewonersorganisatie? Zo ja, welke? Alvast iets delen? Het staat je vrij om tekst met ons te delen. Hoe ben je op de hoogte gebracht van deze bijeenkomst? Twitter Facebook Via raadsleden Via mijn eigen netwerk Via de (online) krant Anders Privacyverklaring Ik geef toestemming om mijn naam (en eventueel de naam van mijn organisatie) te delen met raadsleden. Ik geef ook toestemming om deze gegevens een jaar te bewaren om mij te informeren als het onderwerp op de agenda van een commissievergadering of raadsvergadering staat. De raadsleden en een gespreksleider bereiden de bijeenkomst voor en nodigen sprekers uit. Daarnaast is er (wat) ruimte voor ervaringen en meningen van inwoners en organisaties. Je kunt ook schriftelijk uw ervaring delen of je mening geven. Je kunt dit mailen naar raadsinformatiebijeenkomst@utrecht.nl.Wij publiceren op de website van de Utrechtse gemeenteraad je bijdrage zonder je persoonlijke gegevens (géén naam, e-mail en telefoonnummer). Dit veld niet invullen! Naar boven